15 avril, 2014

.: Project Life : Week 9 :.

Une semaine très spéciale cette fois-ci. C’est la semaine de la soutenance de thèse de Mathilde. Elle est devenue officiellement médecin et a prêté serment sur la tête d’Hippocrate. Un moment intense en émotions. Toute la semaine tourne autour de cet évènement, la soutenance mais aussi la fête qui a suivi et les victuailles.
A special week this time. It was the week Mathilde exposed her thesis. She officially became a doctor and took the oath on the head of Hippocrate. A moment full of emotions. All the week is about this event, the thesis but also the party that followed and the food we ate.
J’ai décidé de faire un insert pour pouvoir inclure toutes ces photos de la soutenance. J’ai alterné des photos noir et blanc avec des carrés de couleur dans lequel est écrit le serment d’hippocrate. J’ai utilisé une pochette 6x8 que j’ai découpé et cousu à la machine.
I decided to make an insert to showcase all the pictures of the thesis. I alternated black and white photos with colored square on which is writen the hippocrate oath in white. I used a 6x8 page protector that i cut and sewed with the sewing machine.
ProjectLife058
ProjectLife059ProjectLife060ProjectLife061
ProjectLife062
ProjectLife063
ProjectLife064

Revenez demain sur le blog, j’aurai une petite surprise pour vous !

Be sure to check back tomorrow, i’ll have a small surprise for you !

1 commentaire:

  1. Awesome pages! Once again, love the mix of colors and patterns!

    And huge congrats to your sister, Alice!

    RépondreSupprimer