02 avril, 2014

.: Project Life : Week 4, 5 & 6 :.

Voilà la suite de mon Project Life.

Here are the following spreads in my Project Life.

Semaine 4 : Rien de spécial cette semaine là. J’aime bien les petits sequins rajoutés sur la photo de mes essais de la classe de Kal Barteski Life Scripted.

Week 4 : Nothing special this week. I love the sequins on my try of Kal Barteski’s Life Scripted class.

ProjectLife2014_013

ProjectLife2014_014

ProjectLife2014_015

Semaine 5 : J’ai essayé un style un peu plus “messy” sur la page de gauche, inspirée par les page de Céline Navarro. J’aime assez le côté gribouillage derrière la photo de mes lectures pro.

Week 5 : I tried a little messy style on the left page, à la Céline Navarro. I love the scribblings behind the photos of the books.

ProjectLife2014_016

       ProjectLife2014_022

ProjectLife2014_019    

Semaine 6 : Encore une fois, je me suis amusée avec le Mister Huey, le blanc cette fois. Que ce soit pour la carte avec mes photo d’identité ou les photos de mon appartement, j’ai découpé la carte pour pouvoir glisser mes photos en dessous et optimiser le design des cartes. J’adore la carte “Love This”, une de mes préférée.

Week 6 : Once again, i played with some Mister Huey, the white one. For both the cards with my id pictures and the pictures of my appartment, i cut out the design of the cards to drag my photos underneath. I love the “Love This” card, it’s one of my favorite.

ProjectLife2014_025  ProjectLife2014_026

ProjectLife2014_031

1 commentaire:

  1. Love all the cards, Alice!! The use of paint is so cool! I wanted to buy the Mister Huey in here but didn't find it. How do you like it?

    Awesome work!

    RépondreSupprimer