16 avril, 2014

.: Project Life : Week 10 et une petite surprise :.

Encore une autre semaine Project Life. Je ne savais pas trop comment j’allais utiliser la carte travel time du kit studio calico Sugar Rush, et en regardant le Project Life de Listgirl j’ai trouvé la solution !

Another week of  my Project Life. When i first saw the card travel time in the studio calico Sugar Rush PL kit, i didn’t know how i would use it but when i saw Listgirl’s Project Life i found the answer !

ProjectLife055ProjectLife056

ProjectLife057

AG_Traveljc

Et pour la petite surprise, j’ai créé la carte Travel sur Illustrator, si elle vous plait et que vous pensez qu’elle trouvera sa place dans votre project life ou autre projet, vous pouvez la télécharger ici ou en cliquant sur la carte. Merci de me créditer et de mettre un commentaire ici que je puisse admirer votre projet.

And for the little surprise, i created the Travel card on Illustrator. If you like it and you think you would use it in your PL or any other project, you can download it here or by clicking on the card. I just ask that you credit me and that you live a comment here so that i can admire your art.

1 commentaire:

  1. You really make me want to jump into the PL again. I need to do it soon!

    Love your spread, awesome as always!

    RépondreSupprimer