21 avril, 2014

.: Kid President :.

Je suis tombée par hasard sur les vidéos de ce petit gars. Je le trouve adorable, il a une super voix, un rire qui me fait craquer, et des messages sympas.

I stumble upon the videos of this little guy and i really loved them. This little boy is adorable, he’s got a great voice, his laughter is contagious and his message is nice.

J’aime bien aussi son message pour les mamans. Je l’ai publié sur ma page Facebook.

I love his message for moms. I published it on my Facebook page.

Il est même allé voir Barack Obama à la Maison Blanche !

He even got to meet Barack Obama at the White House !

L’histoire derrière Kid President.

The story behind Kid President.

J’espère que ces vidéos vous feront sourire comme elles m’ont fait sourire.

I hope these videos will make you smile just like they did to me.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire