09 avril, 2014

.: I am a contributor :.

Il y a quelques années, j’ai rencontré Gabi, quand je faisais partie de l’équipe créative de Scrapartist (une boutique en ligne de scrap digital qui a malheureusement fermé ses portes en 2009 je crois, je ne me souviens plus). Elle gérait et organisait l’équipe créative. Même si depuis le scrap n’occupe plus une place aussi importante pour toutes les deux, on est resté en contact.

Depuis quelques mois, Gabi a créé un blog de photos avec son amie Harmony : Focus on everyday. Gabi m’a fait l’honneur de m’inviter à participer à ce challenge photographique. Ma première contribution est parue mercredi dernier (le thème était “4 things”). Lundi, j’étais présentée sur le blog, et aujourd’hui un nouveau thème est en ligne, Experience.

A few years ago i met Gabi, when i was part of the creative team of Scrapartist (an online shop for digital scraper that unfortunately closed its doors in 2009 if i remember well). She was the manager of the creative team. Even though digital scrapbooking isn’t as much important now than it was then for both of us, we stayed in touch all these years.

A few months ago, Gabi created a photography blog with her friend Harmony : Focus on everyday, Gabi asked me to join her on this fun photography challenge, it’s such an honor. My first contribution went live last wednesday (the theme was “4 things”). Monday i was introduced on the blog, and today a new theme is online, Experience.

Old&NewShoes003

Surveillez le blog tous les mercredis pour découvrir le thème de la semaine.

Be sure to check the blog every wednesday to discover the theme of the week.

1 commentaire:

  1. We are happy to have you, Alice!! You know that I'm a huge fan of your photography and seeing your photos just keeps me inspired!!

    RépondreSupprimer