01 avril, 2013

.: Lilypad Challenges :.

Avant que OSD ne bug j’ai vraiment pris plaisir à participer à leur challenge. En attendant que OSD ré-ouvre ses portes, je suis allez chercher l’inspiration chez The lilypad. Pour le mois de mars, j’ai participé à 4 des 7 challenges, pas mal, non ? Peut être qu’un mois j’arriverais à participer au 7…

Before the site crash at OSD i really had fun participating in their challenges. While waiting for OSD to re-open, i went to seek inspiration at the Lilypad. I participated in 4 of the 7 chanllenges, not bad ? May be one month i’ll manage to participate in the 7 challenges…

The  BYOC challenge :

TheEnd Template Challenge :

TheseLittleFeet Scraplift Challenge :

OMGThe product challenge :

Barbara&Moi

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire