08 janvier, 2013

.: My last and my first :.

Voilà ma dernière page de 2012 et ma toute première page de 2013. Ces deux pages ont été faites pour des challenges de la boutique One Story Down : le Girl vs. Scrap et le Paper Scrap Pirates de décembre. J’ai adorée être inspirée par ces challenges et j’espère participer un peu plus souvent à ces challenges.

Here are my last LO of 2012 and my very first page of 2013. These two LOs were done for challenges from the One Story Down shoppe : the December Girl vs. Scrap challenge and the Paper Scrap Pirates. I loved being inspired by all these challenges and i hope to play more in the future.

Pour le Girl vs. Scrap, j’ai choisi de montrer une des nombreux aspects des fêtes de fin d’année, pour moi ce sont toutes ces lumières sur nos sapins, dans nos maison et dans les rues…

For the Girl vs. Scrap challenge, i chose to show one of the hollidays’ characteristics : for me it’s all the lights on our trees, in our house and in the streets…

SightsOfTheHolidays

J’adore “lifter” des pages de scrap traditionnel, ce n’est pas un secret… Le look “papier” m’inspire énormément et les galeries de scrap traditionnel sont toujours une grande source d’inspiration. J’adore essayer de donner un effet “papier” à mes pages de scrap digital ! Le challenge Paper Scrap Pirates est donc fait pour moi ! Surtout que cette fois, ce qui m’a inspiré c’est ce côté “messy” et un peu patouille de la page modèle.

I love “lifting” paper LOs, it’s no secret… I’m really inspired by the paper look of the pages, and paper scrap galleries are always a great source of inspiration. I love to give a “paper look” to my digital LOs ! The Paper Scrap Pirates challenge was made for me ! What i loved in the lifted LO this time was the messy and painty look.

HelloSweetBaby

1 commentaire:

  1. Such a beautiful page Alice love your style and wanted to tell you.

    RépondreSupprimer