18 août, 2012

.: I did it ! :.

Lundi je vous avez parlé de mon petit défi d’aller bosser tous les jours en vélo. Eh bien je l’ai fait ! Je suis super fière de moi. J’avoue que j’étais crevée en rentrant le soir. Il faut dire que c’était la reprise pour moi après 3 semaines de congès. Mais globalement ça m’a fait beaucoup de bien ! Le matin il faisait un peu frais, et le fait d’arriver un peu plus tôt au boulot me permettait de faire descendre la température. En revanche le soir c’était une autre histoire… satanée côte ! Heureusement la douche rafraîchissante me faisait le plus grand bien. En plus ça détend ! J’espère remettre ça la semaine prochaine, en gardant un jour de joker, mercredi ou peut être vendredi vu que je finis plus tôt… On verra.

Monday i talk to you about my challenge to ride my bike to work each day of the week. Well, I did it ! I’m really proud of myself. I must admit that i was super tired when i came home. I was going back to work after 3 weeks off. I really felt good after all ! In the morning it was a little chilly to go through the forest and the fact that i was getting to work early allowed me to drop my body temperature. In the afternoon, well it was something else… damned slope ! The cold shower was a treat. Plus it’s relaxing ! I’m hoping to do the same next week. I’ll keep a joker day, wednesday or friday since i get off work earlier… We’ll see.

RideBike2WEB

3 commentaires:

  1. That is AWESOME!!! Way to go, Alice! I'm so proud of you!! xox

    RépondreSupprimer
  2. Hi there,
    .: I did it ! :.
    Heck of a cool idea here! I appreciate the work done by the website attendants to make this post happen.

    RépondreSupprimer