22 août, 2012

.: Book 8 of 12 : Deux petits pas sur le sable mouillé :.

J’ai lu ce livre en un jour. Je l’ai commencé vers 20h un dimanche soir et je l’ai fini le lendemain à 19h. Ca faisait longtemps que ça ne m’était pas arrivé !

I read this book in one day. I started it at 8 pm on sunday night and i finished reading it the next day at 7pm. It had been a long time since that happened to me !

C’est un livre très émouvant. L’histoire d’une famille contre la maladie de ses enfants. J’ai beaucoup pleuré. Peut être pas un livre à lire dans le train…

It’s a really moving book. The story of a family against its kids’ illness. I cried a lot. Probably not a book to read when you are in a train…

 

DotLine

 

12Books2012Black

   Book 8 of 12 i’ll read in 2012.

   Parmi les objectifs que je me suis fixé en 2012, j’ai décidé que je lirai au moins 12 livres en 2012.

   Among the goals i’ve set up for myself in 2012, i decided to read at least 12 books in 2012.

1 commentaire:

  1. Hi
    This is really a thought provoking write up for the content writers. Proceed posting such wonderful articles!
    With Best Wishes
    bedroom | sofa | kitchen | bathroom | living room

    RépondreSupprimer