18 juin, 2012

.: Project Life : week 17 :.

Oh la ! Ca fait très longtemps que je n’ai pas posté mes pages Project Life. J’ai eu du mal à rester à jour à cause d’une autre coupure d’internet, et puis la vie … J’ai maintenant une semaine de retard, et j’espère pouvoir la rattraper cette semaine. Voici la semaine 17, en avril.

Oh boy ! It’s been a while since i’ve post my updates of Project Life. I had a hard time to keep up to date because my internet was cut during a whole week, and life stuffs… I’m now only a week behind, and i hope to catch up this week. Here is week 17, back in april.

ProjectLife044

La première page. Cette semaine a commencé avec le premier tour des élections présidentielles. J’ai inclus un graphique avec les résultats des candidats ainsi que la une du journal Libération.

The first page. This week started with the first round of the presidential elections. I included a chart with all the candidates’ results and the first page of Libération newspaper.

ProjectLife045

ProjectLife048

ProjectLife054   ProjectLife046

ProjectLife047La deuxième page.

The second page.

ProjectLife049

ProjectLife050

ProjectLife051

ProjectLife053

ProjectLife052 

J’ai utilisé divers éléments / I used differents things : journaling card by Designs by Lili, papers from Peeps & Milo,…

Je vais essayer de rattraper mon retard en postant mes pages Project Life dans les prochains jours.

I’ll try to catch up and post my Project Life spreads within the next few days.

2 commentaires: