02 mai, 2012

.: Book of Notes :.

Au mois de février, je lisais le blog de Oh, hello friend, et j’ai découvert ses “Book of Notes”, des petits livrets personnalisés avec des petits mots pour remonter le moral des personnes à qui elle l’envoie. J’ai trouvé l’idée génial et super originale, et ai tout de suite pensé à ma tante qui se faisait hospitaliser quelques jours plus tard. Voilà ma version de mon book of notes.

In february, i was reading Oh, hello friend, and i discovered her “Books of Notes”, little booklet in which she writes little notes to cheer up the person she writes to. I thought the idea was brilliant and original, and i immediately thought of my aunt who was getting surgery a few days later. Here is my version of the book of notes.

BookOfNotes017 Je me suis même amusée à décorer l’enveloppe !

I had fun decorating the enveloppe !BookOfNotes002

BookOfNotes004

BookOfNotes005

BookOfNotes016

“Permission Granted (to kick cancer’s ass)” trouvé sur le blog de Kelly Rae.

“Permission Granted (to kick cancer’s ass)” found on Kelly Rae’s blog.

BookOfNotes014

Dans l’enveloppe, j’ai glissé une liste de choses à faire pour se changer les idées.

In the enveloppe i wrote a list of things to do to clear your head.

BookOfNotes015

BookOfNotes006

  BookOfNotes013

“Happiness is a form of courage” trouvé sur Pinterest.

“Happiness is a form of courage” found on Pinterest.

BookOfNotes012

Dans les deux enveloppes, j’ai glissé des grilles de sudoku et des mots fléchés. Sur le tag j’ai fait une liste de films à voir.

In the two eneloppes, i inserted some sudokus and word games. On the tag i wrote a list of good movies.

BookOfNotes007

BookOfNotes008

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire