30 avril, 2012

.: Project Life : Week 16 :.

Je suis en retard pour mettre en ligne la semaine 16. J’avoue que je me suis dit souvent la semaine dernière “il faudrait penser à mettre les photos de PL en ligne”, et quand je regardais ma montre il était déjà tard et du coup je préférais aller me coucher !

I’m late for posting my photos of week 16. I have to admit that this week i often told myself that i should post my PL photos”, and then when i was looking at the hour, it was already super late and i prefered going to bed !

ProjectLife042 La première page :

ProjectLife028

Pour faire les cartes avec des citations, je me suis inspirée des cartes que fait Elise Blaha. J’aime bien le mélange de polices.

To make the quote cards, i was inspired by the cards Elise Blaha makes. I love the mix of fonts.

ProjectLife029

ProjectLife032  ProjectLife030 ProjectLife031 Lors du meeting de François Hollande j’ai récupéré un badge. Je l’ai collé par dessus la pochette.

At François Hollande’s meeting, i got this flair button. I glued it on top of the page protector.

ProjectLife043

La deuxième page :

ProjectLife033

ProjectLife034

ProjectLife035

ProjectLife036 

ProjectLife037

ProjectLife038

ProjectLife039

ProjectLife040

Quelques uns des produits utilisés / Some of the stuff i used : Konnichiwa paper by Basic Grey, Geometric Luv Cards, Mila Spare Time paper by Peeps & Milo, Ormolu Fact of Fiction dots and spots, Studio Calico, Amy Tangerine,…

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire