21 avril, 2012

.: Show Me A Little Tenderness :.

Une nouvelle page scrap avec les nouveaux produits de Peeps & Milo The Necessities N°1 (20% off tout le weekend). Pour cette page j’ai été inspirée par la page du sketch Wednesday de Céline Navarro.

Another LO with Peeps & Milo’s new products The Necessities N°1 (20% off all weekend). For this LO i was inspired by Celine Navaro’s sketch Wednesday LO.

LoveExistsHere

Ouh que j’aime cette photo de Bastien et ses deux enfants en train de se faire un gros câlin. Ils sont trop mignons ! J’adore Sven, mon petit cousin chéri, je suis fan de lui et de sa personnalité ! Et je suis en train de devenir fan de sa petite soeur Liv et de ses grands yeux bleus qui s’illuminent quand elle voit son grand frère adoré !

Oh boy how i love this photo of Bastien and his 2 kids hugging. They are so cute ! I love Sven, my dear little cousin, i’m one of his fan of him and his awesome personality ! And i’m becoming a fan of his little sister Liv and her huge blue eyes that illuminates when she sees her beloved  big brother !

1 commentaire:

  1. Beautiful page, Alice. And you are true, they are so cute together.

    RépondreSupprimer