25 mars, 2012

.: Still no internet connection :.

Ouh la ! Ca fait longtemps que je ne suis pas passée par ce blog ! Malheureusement, après un mois et demi dans mon nouvel appartement, je n’ai toujours pas de connection internet. J’avoue que je sature et je suis très mécontente du service de Free ! J’ai reçu un coup de fil lundi dernier et ça ne devrait plus tarder… croisons les doigts ! Pour le moment, j’utilise un hotspot grâce aux codes d’un ami, mais ce n’est pas une connexion optimale…

Oh boy ! It’s been a long time since i’ve came here on the blog ! Unfortunately after a month and a half in my new appartment, i still haven’t an internet connection. I have to admit that it’s really getting on my nerves and i’m really unhappy with Free ! I received a phone call last monday and they said it shouldn’t be long now. I’m crossing my fingers ! Right now i’m using a hotspot with a friend’s codes, but it’s not a good connection…

Je suis bien installée, et l’appartement est bien agréable… Je vous raconterai le déménagement dans un future message. Quelques petites photos pour vous montrer l’évolution. La première a été prise un des premiers soirs dans l’appartement, la seconde c’était samedi avec le soleil qui baigne dans l’appartement le matin.

I’ve taken my marks in my new appartment and i must say this new place is really nice… I will tell you all about the move in a futur post. Two pictures to show you the evolution. The first was taken one of the first nights in the appartment, the second one was saturday morning with the sun shining in the appartment in the morning.

IMG_2148

IMG_2242

3 commentaires:

  1. The living room looks so cozy. I hope you get your connection soon, crossing my fingers for you.

    RépondreSupprimer
  2. Ohh, ça à l'air chouette et vraiment très lumineux!! Installes toi bien!! :D

    RépondreSupprimer
  3. This new place is perfect ! I love it. Still no internet...

    RépondreSupprimer