03 février, 2012

.: Déménagement | J-8 :.

Plus qu’une semaine avant le grand déménagement ! J’ai trop hâte ! Je compte les jours : plus que 8 ! Le temps me parait à la fois long et court. J’ai peur de ne pas avoir assez de temps pour faire tous mes cartons !!! J’ai déjà commencé. Mon appartement ressemble à un champ de bataille, il y a des cartons partout, et je n’ai pas encore fini ! Voilà quelques photos.

One more week to go before the big move ! I can’t wait ! I’m counting the days : 8 days ! Time seems long and short at the same time. I’m scared i won’t have enough time to pack everything !!! I have already started. My appartment looks more like a battlefield, there are boxes everywhere, and i’m far from done ! Here are some pictures.

B&ADéménagement001

B&ADéménagement002

B&ADéménagement003

B&ADéménagement004

1 commentaire:

  1. I can't wait to see your new place, Alice! Good luck with all the packing and moving.

    RépondreSupprimer