30 janvier, 2012

.: I carved some stamps :.

Ce weekend je me suis amusée à faire des tampons. J’ai trouvé cette image sur Pinterest, et je me suis lancée ! L’image originale vient de la boutique Etsy de Talk to the sun. Faites un tour dans sa boutique, elle a plein de tampons différents tous aussi sympas les uns que les autres. Comme j’ai les outils qu’il faut, je me suis fabriqué les miens.

This weekend, i had fun carving stamps. I found this image on Pinterest and i got started ! The original image come from Talk to the Sun’s Etsy shoppe. Go take a look at her store, she has a lot of cute stamps. Since i have the tools, i made myself a set of stamps.

ArrowStamps002

ArrowStamps005

ArrowStamps006

ArrowStamps008

ArrowStamps009

ArrowStamps011

ArrowStamps012 ArrowStamps017

1 commentaire:

  1. These are really cool, Alice! I would love to make some for Katrin. What kind of rubber do you use for the base?

    RépondreSupprimer