19 décembre, 2011

.: 5 things – #4 :.

1. Jeudi j’ai pu dormir une heure de plus. C’était la sortie de Noël à l’ESAT, et comme le départ n’était pas avant 11h30, on pouvait arriver plus tard. C’était fort agréable de pouvoir prendre son temps.

1. Thursday i got to sleep one more hour. It was the Christmas party at work, and as we were not leaving before 11:30am, we could come later. It was really nice not to be in a hurry and to take my time.

2. Les idées commencent à fuser pour la déco de mon futur appartement. Je m’amuse à imaginer comment placer les meubles, quelle déco je veux,… J’ai trop hâte !

2. Ideas are blossoming for the decoration of my futur appartment. I’m playing around with the LO of the space. What furniture, what do i want to keep,… I can’t wait !

IMG_1865

3. Cette semaine j’ai reçu ma première carte de voeux. Merci Gabi !

3. This week, i received my first christmas card of the year. Thank you Gabi !

4. Ce weekend, j’ai trouvé ma première jupe en jean. Je l’adore !!!

4. This weekend, i found my first ever denim skirt. I love it !!!

IMG_1915

5. Mis à part un cadeau qui devrait arriver cette semaine, je suis à jour, et prête pour le jour J !

5. Put aside one present, that should arrive this week, i’m ready for christmas.

IMG_1863

IMG_1925

Je suis à fond dans l’esprit de noël ! J’ai téléchargé une crêche de noël faites par l’artiste Marloes de Vries. Vous pouvez la télacharger ici.

I’m really into christmas mood this year ! I downloaded a print and build nativity set designed by the artist Marloes de Vries. You can download it here.

IMG_1904

1 commentaire:

  1. Are you moving soon, Alice? Or are you just "preparing" for it :)? I love the pieces of furniture you've chosen.
    Love the new skirt!
    And I'm so glad you got my card.
    xoxo,
    Gabi

    RépondreSupprimer