12 décembre, 2011

.: 5 choses – #3 :.

1. Décider sur un coup de tête, en allant chez Ikea que finalement, si je ferai un sapin de noël cette année. Tant pis si mon appartement est trop petit et que le sapin prend de la place.

1. I decided, on a whim, when i went to Ikea that i would have a christmas tree after all these year. Nevermind if my appartment is too small and that the tree is taking some room.

IMG_1835

2 Mardi je suis allée faire quelques longueurs à la piscine. Je me suis amusée à faire la course contre les gens autour de moi (sauf ceux qui nagent le crawl ou ceux qui ont des palmes). Je les ai tous battu !

2 Tuesday i went swimming. I had fun racing against the people around me (except those swimming crawl and those with fins). I beat them all !

IMG_1834

3. Recevoir Marie et Clémence pour un apéro dinatoire jeudi soir et papoter jusqu’à pas d’heure !

3. Having Marie and Clémence over for drinks and finger food diner on thursday night, and chatting until late in the night !

4. Trouver le bonnet que je cherchais en entrant dans une boutique dans laquelle je ne vais jamais !

4. Finding the perfect hat i was looking for when entering a store i never go to !

IMG_1843

5. Avoir une excellente nouvelle sur la balance !

5. Having a really good news on the scale !

1 commentaire:

  1. I love that your posts go on a happier note lately. I can feel that you feel really comfortable with your life and are happy. Which makes me happy too! Love your new hat, Alice! And your tree is so cute. Have a great week! xoxo

    RépondreSupprimer