01 novembre, 2011

.: Back to scrapbook :.

J’avais commencé ce blog avait mon intéret montant pour le scrapbooking digital, et depuis plusieurs mois maintenant, je vis un hiatus avec le scrap. J’ai peut être fait une overdose de scrap ? Je n’ai plus autant l’inspiration pour faire des pages. Il y a quelques jours, j’ai lu sur le blog de Gabi, une de mes scrap’ copine qu’à elle aussi le scrapbooking lui manquait. On a donc décidé de choisir une page pour la “lifter”. On a choisi cette page trouvée sur pinterest.

I had started this blog with my growing interest for digital scrapbooking, and since a few month now, i barely scrap anymore. I might have done an overdose of scrap ? I don’t have as much inspiration as before. A few days ago, i read on Gabi’s blog, one of my friend from scrapbooking, that she too was missing scrapbooking. We decided to chose a page and to lift it. We chose this page found on pinterest.

CousinLove

Si vous aussi vous voulez lifter cette page, je serai ravie de voir vos pages.

If you too want to lift this LO, i’d be glad to see your pages.

2 commentaires:

  1. I just adore this page, Alice! The photos are so cute! Thanks for the challenge! we have to do it again soon. xoxo

    RépondreSupprimer
  2. Yeah ! Thanks for the challenge Gabi !!! I let you pick the LO for our next one ;-)

    RépondreSupprimer