23 août, 2011

.: Summer Mini Book :.

Encore quelques pages de mon Summer Mini Book.

Some other pages of my Summer Mini Book.

SummerMiniBook020

Quelques photos du défilé du 4 juillet à Mendocino. J’ai gardé un des petits drapeaux que l’on m’a donné ce jour là avec l’idée de l’inclure comme une des pages du mini.

Some pics of the July 4th parade in Mendocino. I kept a flag that someone gave to me having in mind that i would include it as a page in my mini book.

SummerMiniBook021

 SummerMiniBook022

Mendocino. Je suis tombée amoureuse de cette petite ville !

Mendocino. I fell in love with this town !

 SummerMiniBook023

Cette page est une de mes préférées ! J’hésitais à écrire à même la photo, mais finalement je ne regrette pas le résultat !

This page is one of my favorite ! I wasn’t sure about writing directly onto the photo but i don’t regret the end result !

 SummerMiniBook024

SummerMiniBook025

Si vous voulez plus d’informations sur le summer mini book allez sur le blog de Elise Blaha !

If you want more infos on the summer minibook visit Elise Blaha’s blog !

2 commentaires:

  1. The book is so cool, Alice!! Did you buy Elise's book or just made your own from scratch? Love it!

    RépondreSupprimer
  2. Sandrine Perkins23 août, 2011 19:09

    Super. J'adore!

    RépondreSupprimer