25 avril, 2011

.: Great News !!! :.

Après avoir longtemps réfléchit, j’ai enfin sauté le pas ! J’ouvre une boutique Etsy : LittleBIGMac, où vous pourrez trouver quelques unes de mes photos.

After puting much thoughts into is, i finally did it ! I’m opening an Etsy shope : LittleBIGMac, where you’ll be able to find some of my photos.

BannièreEtsy

Voilà quelques unes des photos que vous pourrez trouver dans ma boutique :

Here are some pics you’ll find in my shope :

IMG_9424

 NewYork_335

IMG_9503

P365_074_15mar

Pour fêter ça, voici un coupon de 15% sur vos commandes. Entrer le code LBMOpening au moment de conclure votre achat. Ce coupon est valable jusqu’au 2 mai.

To celebrate, i set a 15% discount coupon on your order. Enter the code LBMOpening at checkout. This coupon is valid until May 2nd.

Discount

Faites passer le mot… ;-)

Get the word out ;-)

3 commentaires:

  1. Félicitations, Alice! J'adore tes photos! <3

    RépondreSupprimer
  2. VOILA UNE GRANDE NOUVELLE!! FÉLICITATION, TES PHOTOS SONT SUPERBES!! ;P

    RépondreSupprimer
  3. Congrats, Alice!! I LOVE your photos so I bet your business will be a big success!

    RépondreSupprimer