19 décembre, 2009

.: Mon sapin est tout nu :.

L’année dernière j’ai acheté mon 1° sapin de Noël. Jusque là je n’en avais jamais acheté, étant donné que j’habite dans un studio, et que avouons le, les sapins, même très petits, prennent de la place ! L’année dernière j’ai invité des copains pour m’aider à le décorer. N’ayant pas beaucoup de déco de noël, j’ai échangé un bon diner contre des décos ! C’était très sympa, du coup je recommence cette année ! Voilà l’invitation :
Last year i bought my first ever Christmas tree. Since then i had never bought one, because i live in a small appartment and that, you have to admit, that christmas tree, even the little ones, takes a lot of room ! Last year i invited some friends to help me decorate it. Since i didn’t have a lot of christmas ornaments, i traded a good dinner with some ornaments ! It was really nice, so this year i do it again ! Here is the invitation :
InvitSapin

1 commentaire:

  1. Hope you had a lot of fun with your friends while decorating!!!

    RépondreSupprimer