02 avril, 2009

.: My favorite ever :.

Vous avez vu Erika’s shabby art dollhouse par Laurie Ann ? Magnifique, non ? Et plein de possibilités ! Au début je ne savais pas très bien comment j’allais l’utilisé, alors j’ai ouvert photoshop et j’ai commencé à jouer avec, et puis tout d’un coup j’ai finalement trouvé un fil rouge pour ma page. Dans chaque pièce une photo de moi à un âge différent. 5 heures plus tard, voilà le résultat. C’est la page dont je suis le plus fière, parce qu’elle m’a pris beaucoup de temps et que je trouve le résultat superbe !

Have you seen Erika’s shabby art dollhouse by Laurie Ann ? Wonderful, no ? And a lot of possibilities ! At the beginning i didn’t really know how i would use it, so i opened PS and started to play with it, and then suddenly i found the theme of my LO. In each room a picture of me at a different age. 5 hours later, here is the result. It’s the LO i’m most proud of, because it took me a lot of time and because i think the result is beautiful !

SometimesIWish

1 commentaire:

  1. Your layouts are so beautiful, Alice. You've got talent for sure :)
    Hope you are having a great weekend.

    RépondreSupprimer